gruodžio
08 d.
Sekmadienis, 17:00, Kamerinė muzika

ČIULBANTIS FORTEPIJONAS

gruodžio
08d.

ČIULBANTIS FORTEPIJONAS

Sekmadienis, 17:00 / Kamerinė muzika
Bilietai

Pianistas Viktoras Paukštelis gimė muzikų šeimoje. Jis 1989–2000 m. studijavo Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje, 2001 m. baigė B. Dvariono muzikos mokyklą. 2001–2007 m. studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, įgijo Meno licenciato laipsnį. Bakalauro laipsnį įgijo prof. Mariam Azizbekovos klasėje, magistro – Veronikos Vitaitės klasėje. 2007 m. stažavosi Hamburgo muzikos ir teatro akademijoje (vadovas prof. Evgenijus Koroliovas) Vokietijoje. 2009–2013 m. studijavo „École Normale de Musique de Paris“ konservatorijoje (prof. Jean-Marco Luisada klasė).
V. Paukštelis grojo kartu su Lietuvos orkestrais, dalyvavo festivaliuose Šveicarijoje, JAV Švedijoje, meistriškumo kursuose Olandijoje, tobulino profesinius įgūdžius pianistės Noros Ray klasėje. 2009 m. laimėjo Alberto Rousselo stipendiją mokslams „Ecole Normale de Musique de Paris“. 2009 m.–2012 m. laimėjo galimybę tobulintis ir gyventi „Cité Internationale des Arts“ Paryžiuje.

Savo programoje, be gerai žinomų klasikos kūrinių, pianistas atlieka ir rečiau skambinamus Jeano-Philippe Rameau, Domenico Scarlatti, Anatolijaus Lyadovo, Aleksandro Skriabino, Césario Francko kūrinius, taip pat atlieka savo brolio kompozitoriaus Vytauto Paukštelio kūrinius.

V. Paukštelis yra jaunųjų pianistų respublikinio konkurso „Musica Amabile“ nuolatinis vertinimo komisijos pirmininkas. Nuo 2013 m. rengia „Paliesiaus dvaro plenerą“. 2013 m. išleido „Bach Liszt Debussy Victor Paukštelis“ kompaktinę plokštelę („Baltic Optical Disc“), 2014 m. – „Bach Lyadov Skriabin Piano Music“ („Sheva Collection“).

Šiuo metu atlikėjas ir menininkas koncertuoja Lietuvoje, JAV, Prancūzijoje, Vokietijoje, Skandinavijos šalyse, dalyvauja Lietuvos ir tarptautiniuose festivaliuose. Muzika ir dailė šiam menininkui – tai du persipinantys ir vienas kitą papildantys komponentai: nenušlifuotas jo tapybos impulsyvumas prideda eksperimentinės drąsos scenoje, o vizualinis darbas spalvomis kuriant formą tampa girdėjimu, kuris perkeliamas į pianizmo plotmę.

Skip to content