balandžio
24 d.
Antradienis, 18:00, Kamerinė muzika

PAS DE DEUX

balandžio
24d.

PAS DE DEUX

Antradienis, 18:00 / Kamerinė muzika
Bilietai

Mažoji salė

AISTĖ MIKUTYTĖ dar būdama moksleivė pradėjo aktyviai koncertuoti kaip solistė, dalyvavo konkursuose ir festivaliuose, o studijų metais ilgą laiką buvo VDU Muzikos akademijos simfoninio orkestro koncertmeisterė. Šiuo metu A. Mikutytė yra VDU Muzikos akademijos magistrantė, griežia Kauno styginių kvartete antruoju smuiku, taip pat yra kamerinio orkestro „Modus“ antrųjų smuikų grupės koncertmeisterė. Tarp nuolatinių A. Mikutytės koncertų – rečitaliai Klaipėdoje ir Kaune (2016), koncertai solo su įvairiais orkestrais bei gastrolės užsienyje (Vokietija, Latvija, Estija, Rusija). Smuikininkė tobulinosi M. Cooperio (Didžioji Britanija, Škotija), J. Dvariono meistriškumo kursuose.

KOTRYNA KAKLAUSKAITĖ mokėsi profesorių Z. Ibelhaupto S. Okruško, R. Zubovo fortepijono klasėse. Tarptautinės mainų programos suteiktos stipendijos dėka tobulinosi Štutgarto (Vokietija) aukštojoje muzikos mokykloje, taip pat gavo Ochsenhauzeno akademijos „Bruno-Frey-Musikpreis 2009“ stipendiją. Šiuo metu K. Kaklauskaitė yra VDU Muzikos akademijos Fortepijono katedros asistentė bei Dainavimo ir Styginių instrumentų katedrų koncertmeisterė. Pianistė koncertuoja Lietuvoje ir užsienyje, yra tarptautinių konkursų (Lietuva, Prancūzija, Italija, Ukraina) laureatė, dalyvavo garsių pedagogų ir atlikėjų (J. Lowenthalio, K. Gersteino, V. Berman, F. Pavri, M. Rubackytės, P. Geniušo) meistriškumo kursuose.
Apie koncerto programą

Maurice Ravelis sonatą parašė to meto naujovių – džiazo ir bliuzo muzikos įtakoje. Išgirdęs W. C. Handy vadovaujamo bliuzo grupės koncertą, M. Ravelis buvo taip sužavėtas šio atlikimo, jog įkvėptas džiazo muzikos ir sukūrė šią sonatą. Dar gyvendamas Paryžiuje sutiko irgi džiazo gerbėją smuikininkę Helen Jourdan-Morhange, su kuria ir atliko šiai smuikininkei dedikuotos sonatos premjerą.

Benjamin Britten šokių siuita – vienas žinomiausių kompozitoriaus darbų iš ankstyvojo kūrybos laikotarpio. Jame balansuojama tarp kandaus sarkazmo ir lengvo humoro. Viešėdamas Vienoje B. Britenas sutiko režisierių Johną Bridcutą, kuris pasiūlė kompozitoriui sukurti aranžuotes J. Strausso valsams, kurios būtų skirtos smuikui ir fortepijonui. Todėl, klausydamiesi šokių, galite išgirsti Vienos muzikos sąskambius.

Claude Bollingo kūrinyje jungiami klasikinio šokio ir džiazo muzikos elementai, taip pat C. Bollingas siuitoje gretina Europos romantinės muzikos ir D. Ellingtono džiazo stilių. Įdomu tai, jog vienoje siuitos dalyje – „Tango“, smuikininkas turi solinę partiją atlikti altu.

Skip to content