balandžio
22 d.
Sekmadienis, 17:00, Kamerinė muzika

FORTEPIJONINĖS FANTAZIJOS

balandžio
22d.

FORTEPIJONINĖS FANTAZIJOS

Sekmadienis, 17:00 / Kamerinė muzika
Bilietai

Lietuvių pianistas VIKTORAS PAUKŠTELIS mokėsi Vilniaus Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje ir B. Dvariono dešimtmetėje muzikos mokykloje. Studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (prof. Mariam Azizbekovos bei prof. Veronikos Vitaitės kl.), kur įgijo bakalauro, magistro, meno aspiranto diplomus bei Hamburgo aukštesniojoje muzikos ir teatro akademijoje (dėst. Evgeni Koroliov kl.). Vėliau studijavo Paryžiaus aukštojoje muzikos mokykloje „Ecole Normale de Musique de Paris“ (prof. Jean Marc Luisada kl.). Dalyvavo garsių fortepijono profesorių meistriškumo pamokose. Atlikėjo diskografijoje – trys kompaktinės plokštelės: J. S. Bacho, F. Liszto, C. Debussy kūriniai (2013), J. S. Bacho, A. Liadovo, A. Scriabino kūriniai (2014) bei J. P. Rameau, R. Schumano, C. Francko kompozicijos (2015).
Nestandartinės interpretacijos, aristokratiškumas, ekspresyvumas, sceninė drąsa – skiriamieji pianisto VIKTORO PAUKŠTELIO bruožai. Jo koncertų geografija – JAV, Olandijos, Prancūzijos, Švedijos, Šveicarijos, Vokietijos, Lietuvos, Prancūzijos koncertų salės, kuriose pianisto talentas visuomet sutinkamas audringu publikos susižavėjimu. Šį kūrėją žymus prancūzų pianistas, profesorius Jeanas Marcas Luisada apibūdino kaip ypač jautrų menininką, pasižymintį intelektualiomis kūrinio formos paieškomis, garsu, pilnu tūrio ir erdvės, bei turtinga, iškalbinga atlikimo technika. Viktoras Paukštelis į tradicinius kūrinius žvelgia per savo artistiškos asmenybės prizmę – scena jam nėra ta vieta, kur pateikiama fiksuota muzikinė interpretacija. Subrandinta atlikimo vizija pianisto spontaniškumo dėka pasipildo energija, tampa vyksmu „čia ir dabar“, muzikavime ryškėja naujos emocinės spalvos, tapybiškumas. Po ypatingai sėkmingo pasirodymo Londono „Carnegie“ salėje 2016 m. lapkritį, The New York Concert Review apibūdino Viktoro Paukštelio ritmo pojūtį kaip „aukščiausios klasės“, o jo atlikimo techniką – kaip nuoširdžią ir tvirtą, uždegančią, bei visada atitinkančią grojamą muziką.